ETXEBARRI

Prentsa Aretoa

2017/12/05

Eskaera: "Leguizamon Behekoa" inguruko eparkalekuen Konponketa

Azaroaren 30an Etxebarriko EAJ-PNV-k Etxebarriko udalari eskatu zion "Leguizamon Beheko" inguruan kokaturik dauden aparkaleku bitan aparketzeko arazoak agertzen direla aparkalekuak dituen oztopoak direla eta.

Eskaera:

ARGAZKIA JAITSI

Eskaera:

Etxebarriko EAJ-PNVk Bokete gunera eginiko azken bisitan ikusi du aparkaleku bat oso egoera txarrean dagoela eta ezin dela bertan autorik utzi, seinaleztatutako aparkalekuak behar baino txikiagoak direlako.

Beraz, Etxebarriko EAJ-PNVren aldetik Etxebarriko udalari eskatzen diogu aparkaleku guztiak maila berean jar ditzala (mailarik gabe) eta mugak behar bezala jar ditzala; eta beharrezko jotzen bada eta egokia bada oraingo espaloiari jarraipena eman diezaiola , une onetan ez baitago oinezkoentzako lekurik (atzera egin ezean).

Udalaren Erantzuna: Etxebarriko Udalak adierazi zigun bi aparkalekuen egoera ezagutzen duela eta konponketak egin beharko liratekeela baina lan ez prioritarioa izanik momentuz ez dela burutuko.

Alderdi Eguna 2018
Jarrai ezazu Gurekin